(edit 23.12.10)
OK, kto miał przeczytać co myślę ten przeczytał. Kto nie zdążył, a jest klientem GB niech sprawdzi styczniowe wyciągi.
Info poszło gdzie trzeba. Teraz poczekamy. Będę śledził i dam znać jak dostanę odpowiedź.
LeM
17 grudnia, 2010 Autor: LeM
(edit 23.12.10)
OK, kto miał przeczytać co myślę ten przeczytał. Kto nie zdążył, a jest klientem GB niech sprawdzi styczniowe wyciągi.
Info poszło gdzie trzeba. Teraz poczekamy. Będę śledził i dam znać jak dostanę odpowiedź.
LeM
kurwasz, podaję dalej. co za marność!
PolubieniePolubienie
Niniejszym wpisem dałes tylko i wyłącznie śwadetcwo swojej kultury osobistej. Brak słów, i pomimo pewnej logiki co do klu tematu to styl jest rynsztokowy.
Myślę, że jesteś zadufanym w sobie, prymitywnym człowieczkiem z manierami żula pijącego tanie wina pod sklepem.
Zastanów sie najpierw co piszesz! Ta Pani powinna cie oddać do sądu, i tyle.
Wesołych świąt.
PolubieniePolubienie
a i jeszcze jedno. Informacje odnośnie tego bełkotu i plugastw pod adresem firmy jaki i persony przesłałem do zarządu firmy.
PolubieniePolubienie
o żesz jacy zdziwieni;) pracuję w podobnej instytucji, toż to normalka, najpierw dostaniesz kość a później…pałą go!
PolubieniePolubienie
hehehe … LEM 🙂 kreatywne życzenia …
spalmy wszystkie głupie ci.. amen :>
PolubieniePolubienie
dobre 🙂 poszlo dalej …
PolubieniePolubienie
azaliz powiadam, chciwosc zostanie ukarana a slugi szatana beda przypiekane ogniem piekielnym.
PS. dobrze, ze nie mam tam konta. w wyborczej opisuja takie przypadki.
PolubieniePolubienie
do kolesia, który sie pienił chyba Stefan… kolego Getin to pikus…. Załóż rachunek w BPH to zanim sie spostrzeżez to pracowici doradcy podepną Tobie kartę kredytową bez Twojej wiedzy i bez podpisywania umowy…. za 2 dni rachunek karty zniknie a oni dumnie odhacza sobie sprzedaż… narażanie banku na koszty nie ma znaczenia…. łamanie prawa jest nie istotne liczy sie tylko sprzedaż i statystyka….
PolubieniePolubienie
Stefan,
Na prawdę lubisz fpupę? Lubisz jak cię skubią cynicznie i bez skrupułów?
Czuwaj!
PolubieniePolubienie
no dobra to robimy bank run na getina lol
aha nic z tego, zapomnialem przeciez, ze nie podpisuje umow z konfidentami i nie jestem klientem 😉
dla mnie, jezeli system transakcyjny banku nie jest uniwersalny to nie wchodze w to, moze sie wydawac, ze nie ale to sprawa fundamentalna.
cala reszta to klasyka. jak dawali wiecej niz reszta (co i tak jest watpliwe), to kiedys to musza odebrac. to nie jest warte zeby nawet pierdnac, wkurwiac sie osobiscie na kogos co pewnie 3 lata temu pracowal na infolinii (nie uwlaczajac wartosciowym pracownikom tejze). to nie jest ten poziom stary
PolubieniePolubienie
a ty stefan nie mozesz nigdy zabronic czlowiekowi prawa do wkurwienia w kontakcie z korporacjami. bo jak sie kiedys rozejrzysz przytomnie wokol siebie to skumasz jak malo przestrzeni pozostalo
PolubieniePolubienie
cyt: pomimo pewnej logiki co do klu tematu to styl jest rynsztokowy.
Czy ja komuś coś zabraniam? Nie odnoszę sie do poruszonego tematu tylko formy.
Czytać Panowie ze zrozumieniem:-)
PolubieniePolubienie
ja uważam, że jest warte.
siedzenie cicho to przyzwolenie na to, żeby niekompetentna miernota waliła cię w d… i to na chwilę przed Świętami.
PolubieniePolubienie
Stefan,
Forma jest adekwatna.
To nie są oświadczyny.
PolubieniePolubienie
All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing
hehe tak w temacie
PolubieniePolubienie
współczuję ci ……..bo niestety potwierdzasz moją opinie o tobie jeśli uważasz ze forma jest ok. Na tym kończę.
Jesteś żałosny.
PolubieniePolubienie
ty też potwierdzasz to co napisałem powyżej.
Żegnam i życzę ekscytujących uciech.
PolubieniePolubienie
Szanowny Panie,
W dniu 17.12.2010r. odnotowaliśmy na stronie https://lemansa.wordpress.com/ na blogu przez Pana prowadzonym wpis p.t. „GETIN BANK – ŚCIEMA NA ŚWIĘTA”, którego treść, poza naruszeniem dobrego imienia Banku nosi znamiona zniesławienia o którym mowa w art. 212 § 2 kk. Tekst oraz użyte w nim słowa w sposób nie budzący wątpliwości narażają Getin Noble Bank SA na utratę zaufania niezbędnego dla rodzaju działalności, którą prowadzi. Bank w niniejszej sprawie wypełnia ustawowe obowiązki wynikające z kodeksu cywilnego informując Klientów o zmianach w tabeli opłat i prowizji. Niniejsza praktyka należy do określonych przepisami sposobów informowania Klientów na rynku usług bankowych.
Jesteśmy zmuszeni także stwierdzić, iż ordynarny sposób w jaki zwraca się Pan w swoim wpisie w kontekście otrzymanego od jednego z Pracowników Banku listu jest wysoce naganny i budzi nasz zdecydowany sprzeciw.
W związku z powyższym wzywamy Pana do niezwłocznego usunięcia zniesławiających Getin Noble Bank SA w Warszawie treści, poprzez usunięcie wyżej wskazanego wpisu w całości pod rygorem skierowania do organów ścigania zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa zniesławienia.
Pozdrawiam
Wojciech Sury
Rzecznik
GETIN Bank
tel.: 669 707 394
e-mail: w.sury@getinbank.pl
PolubieniePolubienie
Stefan dowartościowałeś się tym donosem?
PolubieniePolubienie
Witam Pana Rzecznika na blogu,
Może, oprócz prawniczego bełkotu odniósłby się Pan również do merytorycznej części?
Jak wyjaśni Pan sposób funkcjonowania systemu transakcyjnego Getin Banku, gdzie jedne operacje są widoczne a inne nie?
Jak wyjaśni Pan termin przesłania zawiadomienia i 14-to dniowy termin na pisemne wypowiedzenie umowy?
Czy w związku z takim terminem placówki banku będą czynne w Święta i Nowy Rok?
Co z tymi, którzy wyjechali na Święta i nie są w stanie w wyznaczonym przez bank terminie wypowiedzieć umowy?
Od uzyskania odpowiedzi na te pytania uzależniam usunięcie wpisu.
Pozdrawiam również.
PolubieniePolubienie
autorowi brakuje najwyraźniej kultury.
PolubieniePolubienie
Lem
Usuń ten wpis i będzie spokój. To że merytorycznie pewnie masz rację nie oznacza wcale tego że możesz do woli używać sobie na pracownikach banku – nawet tych najmniej kompetentnych. Takie rzeczy cywilizowani ludzie załatwiają w sądach.
PolubieniePolubienie
polo,
To nie chodzi o prawny spór. Tu bank zapewne ma racje bo dopełnił wszystkich formalności. Chodzi o ludzką przyzwoitość w stosunku do klientów tej instytucji. O przyzwoitość nie walczy się w sądzie. Albo ją się ma, albo nie. Mój wpis to prowokacja, która odnosi się z taką samą atencją do banku, z jaką bank odnosi się do swoich klientów.
Ale może masz rację.
Wygładzę go i powieszę ponownie. Chyba, że Pan Rzecznik pofatyguje się z odpowiedziami
PolubieniePolubienie
a zwracanie się do pracownicy banku „cipo” jest przyzwoite?
PolubieniePolubienie
Lemansa byles poprostu naiwny stajac sie klientem getinu czy tam noble’a. jak to sie moglo stac, wogole nie pojmuje lol
a tak teraz osobnik z ich struktur straszy sadem, pokazujac na co idzie hajs banku, bo tego typu spraw musialoby byc tysiace.
to jest zagrywka pokerowa w klimacie road rage
wniosek: get out i unikac podobnych wytworow rynkowych
PolubieniePolubienie
riccardo petrese
nie jest,
przecież to napisałem. tak samo jak nie jest przyzwoite przysyłanie zawiadomienia o niekorzystnych zmianach w regulaminie na tydzień przed Świętami z 14-dniowym terminem na reakcję.
Nie uważam ponadto by było nadto wulgarne w tej sytuacji. Na pewno używasz podobnych, gdy zapieni cię jakaś paniusia w okienku urzędu, poczty, banku, itp
To samo tyczy się określenia „głupi fiut” na niekompetentnego urzędasa. /to tak, żeby nie posądzano mnie o seksizm;)/
PolubieniePolubienie
Ogolnie to Lem dal niezly upust swoim emocjom , imo troszke za mocny ,
-Echo juz polecialo i praktyki bankow „niby wedle prawa„ wkrotce nabiora rozglosu, korzystajacy z uslug bankowych w naszym kraju sa coraz bardziej wsciekli , grupowe pozwy i zbiorcze zazalenia do rzecznika , bedac plynac coraz wiekszym strumieniem, i to nie sa przypuszczenia tylko fakt
a Pan z Getinu to wkrotce tez na dywaniku zawita
PolubieniePolubienie
riccardo petrese – buzz marketing
a tak na marginesie ten kierowca nazywal sie Patrese- troche szacunku
PolubieniePolubienie
rikardo,
nie sądzę abym był naiwny. produkt, którego szukałem i z którego skorzystałem był w swoim czasie najlepszy na rynku. Sprawdziłem to dokładnie. Getin w owym czasie bardzo agresywnie szukał płynności i oferował ponadprzeciętne warunki lokat.
naiwnością była jedynie chęć ułatwienia sobie dalszego samodzielnego zarządzania nimi poprzez konto ROR.
Te jednak w swoim czasie było darmowe, więc gdzie naiwność? Nie deklarowałem tam regularnych wpłat i takich nie było. Korzystałem jedynie z funkcjonalności (jak się później okazało beznadziejnej) serwisu.
Dopiero wczoraj dostałem prezent Świąteczny od banku, za który podziękowałem w taki sposób na jaki zasługiwał i tyle.
PolubieniePolubienie
„Człowiek, który zniesławił bank”.
Popłakałem się ze śmiechu. Biedny pan rzecznik chciał chyba napisać „znieważył”, tylko nie pojął tej subtelnej różnicy semantycznej 🙂
Tak się jednak składa, panie rzeczniku, że nawet znieważenia tam nie ma 🙂
Jest taka książka – „Człowiek, który był czwartkiem”. Kojarzy mi się nieodparcie z pismem pana rzecznika. Bo wpisu pan rzecznik dokonał dzisiaj /piątek/, a jednak mam wrażenie, że czyniąc to był cokolwiek wczorajszy.
PolubieniePolubienie
Lem popatrz jak getin jest troskliwy, ubezpieczy za klienta auto. http://e-interwencja.pl/getinbank-ubezpieczyl-moje-auto-bez-mojej-wiedzy.html
PolubieniePolubienie
Najlepsze jeszcze jest to, że mam tam lokaty do 1 lipca 2011 roku. Są to lokaty założone przez internet i gdybym zlikwidował ROR jednoczesnej likwidacji automatycznie uległyby lokaty i straciłbym prawie wszystkie odsetki z tych lokat !!! |Muszę więc ponieść opłaty za prowadzenia konta przez 7 miesięcy (blisko 35 złotych) !!! Jak dla mnie jest to skandal w czasie gdy praktycznie wszystkie konta na rynku są bezpłatne!!! Sami sobie strzelacie w stopę !!! Co pan na to panie Wojciechu Sury ???
PolubieniePolubienie
o kuźwa, toż to wojna domowa sie zaczęła 😉
PolubieniePolubienie
Janusz,
Masz możliwość zachowania lokat. Nie będziesz miał tylko dostępu do nich przez internet tylko w oddziale. Nie będziesz miał również możliwości przelania ich na konto po ich zakończeniu bo konto zlikwidowałeś. Bank umieści je wtedy na nieoprocentowanym koncie „widmo” jeżeli nie ruszysz d… do oddziału i nie zadysponujesz dalszych ich losów.
Zrobiłem o to awanturę i chciałem ich do sądu pozywać nawet ale pani znalazła gdzieś w instrukcjach, że jest taka możliwość. Upieraj się na swoim. Jak chcesz to ci prześlę na maila firmowy druk wypowiedzenia umowy, gdzie jest taka możliwość.
Ale rzecz jasna Pani Dyrektor G..C.. nie raczyła o tym wspomnieć w zawiadomieniu.
PolubieniePolubienie
Poszło,
Posta kasuje żeby nie spamowali ci skrzynki
PolubieniePolubienie
Forma się nie podoba? Żeby opisać oszukańczy marketing stosowany przez banki (i nie tylko) trzebaby użyć znacznie dosadniejszych słów niż zrobił to LeM.
Praktyki banków, które opisał wiele razy są bardziej wulgarne i prymitywne, niż jego słowa. Wszyscy mamy lub mieliśmy złe doświadczenia w tym zakresie, więc nie udawaj (Stefan) panienki, bo to nie LeM, ja czy Ty stworzyliśmy ten styl „zarabiania pieniędzy”. Wybaczcie więc, ale kiedy złodziej wkłada łapsko do mojej kieszeni, nie proszę go o zaniechanie swoich zamiarów, tylko walę w ryj.
Wesołych Swiąt
PolubieniePolubienie
Heh, dobrze, że nie napisałem nigdzie co się dzieje w Noble Banku… bo tam to dopiero jest paranoja!
PolubieniePolubienie
nie wiem o czym wy mówicie na str www opłaty za oba konta są darmowe np:
http://getinonline.pl/Konto_swobodne
http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe
wszystko za darmo razem z prowadzeniem konta…
PolubieniePolubienie
Nie myl nowego getin online ze starym e-getin.
Zobacz tutaj:
https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,wprowadzenie-oplaty-za-prowadzenie-ror-getin24-getin-bankier24-dawniej-pod-nazwa-e-getin-e-getin-bankier-oraz-promocji-dla-posiadaczy-kart-debetowych-wydanych-do-ror-getin24-getin-bankier24-nowy-adres-e-mail-do-kontaktu-dla-uzytkownikow-gb24-i-sms-serw
PolubieniePolubienie
Puściły Ci nerwy ale się nie dziwię. Ich bezczelność w krojeniu klienta przekracza wszelkie normy i nie mam pojęcia, dlaczego są (ogólnie) w prawnie uprzywilejowanej sytuacji. I nie myślę o rzeczonym tylko sam miałem podobne skecze w „jakby” bardziej umocowanych bankach. To się staje niepojęte, ale zarazem daje wskazówkę kto rządzi. Czy jest szansa dać im po łapach? Nie wiem, mam nadzieję. Gostka z GL można olać i zareagowałeś IMO prawidłowo. Jakiś tam korporacyjny sługus.
PolubieniePolubienie
morg
i nie czujesz się skołowany teraz?
tu jest nadal za darmo:
http://www.getin24.pl/
jest 18 grudnia a zmiany wchodzą od 1 stycznia. Zero informacji o zmianach. Mam zrzut gdyby pan rzecznik nie dowierzał.
Powiesili wzmiankę o zmianach na jednej stronie a na innych wszystko po staremu. Jak to nazwać? Jak ma trafić na tę wzmiankę klient? Skąd ma wiedzieć? Co pan ma do powiedzenia panie rzeczniku?
PolubieniePolubienie
tak na marginesie…
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8838310,Assange__WikiLeaks_bylo_atakowane_przez_banki.html
a tu spojrzenie na wszystko od strony socjoekonomii:
http://www.socionomics.net/free-reports/1008/wikileaks-authoritarianism-update.aspx?code=scgp
Ciekawy raport. Postaram się napisać na ten temat artykuł w serwisie jeszcze w grudniu.
PolubieniePolubienie
…hm….Mam ochotę poradzić Tobie..NIE usuwaj…ale z drugiej strony nie rusza się …….. żeby nie śmierdziało…więc po co Ci to wszystko.
Bank jak sam widzisz napisał Tobie że działa i że dobre imię oraz podstawy prawne również podesłał…więc w sądzie pójdzie im jeszcze łatwiej….ja bym wolał żeby nie śmierdziało….
A z drugiej strony to już jeden minister kiedyś powiedział że Polska to dziki kraj i dopóki się nie unormuje , to takie przypadki kiedy np banki, firmy,instytucje,poczty będą „golić” petentów będą miały miejsce…
Pewien historyk kiedyś tak odpowiedział na pytanie…Ile czasu potrzeba na unormowanie się kraju ,który już przeszło 20 lat temu wyszedł z pod skrzydeł komunizmu..?
Otórz człowiek ten powiedział że tyle ile lat dany kraj był w socjalistycznym uścisku…tyle potrzeba by dojść do normalności….Wiec u nas dopiero 20 lat minęło….
Pozdrawiam!!
PolubieniePolubienie
Krojenie klienta następuje też w GSM, w te wakacje miałem numer na bagatela około 2k zł które by szlag trafił, gdybym nie napisał reklamacji. Niestety ale korporacje zza wielkiej kałuży traktują nas chyba nadal jak dziki kraj, w którym można wszystko. Dobrze robisz, ze zbierasz screeny i dokumentację nt bałaganu. Banki czuja się stroną uprzywilejowaną (bo są taką) i ostro przeginają. Za ostro.
PolubieniePolubienie
Kolejna historia, w której pojawia się niesławny Getin Bank. Dlaczego ten bank, wraz z trójką: BPH, Lukas i Pekao pojawia się zawsze w opowiadaniach ludzi, którzy zostali skrzywdzeni, pisali pisma na które nie dostali odpowiedzi lub potraktowano ich wymijająco?
Proponuję także potraktować Getin Bank wymijająco i doradzić to wszystkim swoim znajomym.
Osobiście nie trzymam pieniędzy w Polsce, ponieważ żaden polski bank nie dotrzymuje europejskich standardów obsługi. Jeśli chodzi o moje własne doświadczenia z Getin Bankiem, to wszedłem tam kiedyś zapytać o jeden z ich produktów i miałem wrażenie, że jestem w gabinecie figur woskowych. W kolejce do dysponentów stało nieruchomo kilkunastu klientów i na coś czekali. Nic się nie działo, tylko dysponenci coś tam stukali w klawisze. Po pięciu minutach wyszedłem z banku, nikt się tym nie przejął. Klient stracony. Nie mówię, że Getin to dno, ale coś w ich podejściu do klienta szwankuje.
powodzenia w walce z bankową biurokracją!
PolubieniePolubienie
a tu nie tak dawny art. o kłopotach klienta Getin banku
http://interwencja.interia.pl/wczoraj/news?inf=1571631
PolubieniePolubienie
Pan rzecznik raczył uzyc slow „wysoce naganne” ale powininen je odniesc raczej do standardow jakimi kieruje się bank, smiechu warte sa dywagacje na temat roli baków jako instytucji zaufania publicznego..
Click to access KAT_B4871.PDF
Proponuje prawnie usankcjonowac „dymanie klientow w kazdy mozliwy sposob” i bedzie spokoj, zrzekam sie jakichkolwiek praw do tego stwierdzenia, wiec moze zostac wpisane doslownie do prawa bankowego ;]
A zamiast bezsensownych reklam z durnymi sloganami: „Przyjemny bedzie tylko ten pierwszy raz.. ” – glosem Fronczewskiego. ;]
PolubieniePolubienie
Albo pan pikuś negujący paluszkiem obowiązkową formułę o rydzyku w reklamie jakiegoś tam funda. Niestety mamy dzikość oraz bałagan prawny i sobie tu jeżdżą do woli ew. wymieniając podpadniętych lub bezproduktywnych (nawet potencjalnie) cyngli ze swojego punktu widzenia. No way inaczej, jak mawiali starożytni Rosjanie.
PolubieniePolubienie
Odnosnie Wiki…. to wczoraj padlo znaczace oswiadczenie ze strony BOA
http://www.kentucky.com/2010/12/18/1571527/bank-of-america-says-itll-block.html
PolubieniePolubienie
ktos wogole ma pewnosc ze to rzecznik sie wpisal?
dam se uciac paznokcie, ze ten petrese i stefan to figuranty od marketingu szeptanego czy jak to sie po polsku nazywa.
dane rzecznika sa zapewne jawne wiec latwo ich uzyc i sie podszyc.
rzecznik banku piszacy posta na blogu? albo to jest swiezak albo sciema
PolubieniePolubienie
IP Getinu
PolubieniePolubienie
Zupełnym przypadkiem tu wpadłem (link na innym blogu) i widzę, że getin ufundował mi kolejna niespodziankę, a jestem poza domem i wracam do siebie 2 stycznia.
Mogę tylko potwierdzić słowa gospodarza – mam to getinowe konto od końca listopada 2009 i rok temu to był najlepszy produkt na runku.
Pierwsza niespodzianka była związana z kartą – jako zbędną przy zamawianiu konta ją odhaczyłem, ale mimo tego rok temu znalazłem ją w skrzynce pocztowej. Mam dwie inne, darmowe, więc kolejna obwarowana warunkami (minimum 300 zł zapłacone nią miesięcznie) potrzebna mi jak dziura w zębie. Nie pierwsza tak wciskana, mam już niezłą kolekcję niezamawianych kart z różnych banków.
Oczywiście kartę nieaktywowałem i byłem przekonany, że sprawa załatwiona ( za żadną taką nie pobierano opłaty). W sierpniu przypadkiem odkryłem, że co miesiąc ściągają mi opłatę za kartę. Spytałem dlaczego i dostałem maila z odpowiedzią, że ta karta jest nieodzownym składnikiem pakietu getin 24 i nawet za nieaktywną pobiera się opłatę.
Parę dni później omal nie dostałem zawału po zalogowaniu się na konto – było o prawie 40 000 mniej niż powinno, niektóre lokaty zniknęły.
Pierwsza myśl, ktoś dał radę się włamać, sprawdziłem szybko historię nic podejrzanego nie było i złapałem za telefon. Podobno „trwały jakieś prace serwisowe i niektóre lokaty mogą być niewidoczne” taką mniej więcej odpowiedź otrzymałem z infolinii.
Na początku września, tego samego dnia kończyły mi się 2 lub 3 lokaty. Nieodnawialne. Zalogowałem się rano – brak kasy z nich na koncie , w południe – to samo, wieczorem nadal sobie wiszą jako trwające. Trudno będę miał dostęp jutro- rano się loguję i jest to samo lokaty niby zakończone wczoraj, a dysponować nimi nie można. Zadzwoniłem na infolinię, zlikwidowano lokaty ręcznie po podaniu moich danych inaczej jeszcze bym poczekał.
Miesięczne opłaty za kartę są u mnie w historii konta tyle, że w moim przypadku dość trudno je było odkryć.
PolubieniePolubienie
elan
Możesz złożyć życzenia Panu Rzecznikowi Getin Banku bezpośrednio. Groził mi sądem gdzieś powyżej.
PS. Jeżeli chodzi o najlepszy produkt to mówiłem o lokatach nie o koncie. Z tego nigdy w zasadzie nie korzystałem.
PolubieniePolubienie
google przyjacielem prawie jak trend.
Lemansa zobacz z kim dyskutujesz lol
(przejdz do komentarzy w tych artykulach)
http://www.pb.pl/a/2010/11/19/Getin_przejmuje_Allianz_Bank_Polska?readcomment=1
http://www.pb.pl/2/a/2010/10/18/Open_Finance_otwiera_drzwi_na_gielde?readcomment=1
PolubieniePolubienie
a propos google’a to odpalili baze danych powstala 5.2 mln ksiazek, na przestrzeni chyba od 1500 roku.
mozna sprawdzic czestotliwosc wystepowania slow czy wyrazen na wykresie. cos niesamowitego
http://ngrams.googlelabs.com/
wykres wart tysiaca slow jak sie sprawdza szczegolnie kluczowe dla rozwoju cywilizacji slowa
PolubieniePolubienie
Elliott w koncowce lat 40-ych zdaje sie zwienczyl swoje dzielo.
tak wyglada wystepowanie slowa „wave” w literaturze. dokladnie na szczycie?
http://ngrams.googlelabs.com/graph?content=wave&year_start=1800&year_end=2000&corpus=0&smoothing=1
PolubieniePolubienie
rikardo,
Mr „100k miesięcznie plus bonus” mnie nie przeraża.
Istotniejsze jest to, że chcą podstępnie wyciągnąć z kieszeni swoich klientów lekko licząc 330k x 4,99 = 1.647k PLN na miesiąc
PolubieniePolubienie
Lem ja cie doskonale rozumiem, sam kilka razy do knfu w sprawie praktyki bankow interweniowalem i ta droga zawsze powoduje interwencje wyjasniajaca.
kiedys uokik teraz knf ogarnia sprawy bankow, zbierz kilkanascie/dziesiat osob i napisz do knf
PolubieniePolubienie
Od uzyskania odpowiedzi na te pytania uzależniam usunięcie wpisu – nie bądź smieszny jak mają zrzuty ekranu z twoimi bądź co bądź chamskimi wulgaryzmami do tej dyrektorki to masz mały problem.
Ciekawe tylko od czego sąd uzalezni karę – 100 tys czy 20 tys. na biedne dzieci. Przynajmniej komuś pomożesz w potrzebie :).
PolubieniePolubienie
a to już zostaw sądowi.
Poprzedni wpis usunąłem. Wisi nowy.
PolubieniePolubienie
Nie mam konta w Getin, ale opiszę tu swoje dwa skecze bankowe z tego roku, kupa mięci:
Zawsze przestrzegałem zasady, że jak wpłacam kasę to ja sam liczę kilka razy i wymagam przejechania na liczarce.
Na początku 2010 wpłacałem paczkę rzędu 4k, liczyłem 3 razy w domu, raz przed panienką w banku i powiedziałem ile wpłacam.
Ona przeleciała palcami pliczek banknotów, dała na liczarkę i wyszło że jest tam 100zł mniej.
Okazało się, że wprowadzili nowe maszyny-sejfy, które od razu liczą, sprawdzają, wrzucają i nie da się ich na zawołanie otworzyć.
Mój błąd polegał na tym, że w zaparte nie nakazałem przy mnie przeliczyć salda z tego pudła, tylko założyłem że jak za parę dni zrobi to jakaś komisja, to będzie ok.
casus #2 opiszę później; chodzi o dokładne sprawdzanie wyciągów bankowych.
PS.
Jak na wyciągu (w tym online) nie ma wszystkich operacji bo tamto owamto, to do takiego banku nie wpłaciłbym złamanego grosza.
PolubieniePolubienie
Lem,
mnie tez regularnie wkurzają te zagrywki bańków aby cos ci wcisnąć czego nie chcesz lub zmiany opłat kiedy już z czegoś korzystasz.
To juz normalka na polskim rynku ale daleko bardziej szkodliwe dla kieszeni ich klientów to wciskanie produktów wysoko marzowych (dla bańku) lecz z ryzykownym wynikim dla klienta. Praktycznie uczciwe i nastawione na wieloletnie zaufanie klienta do bańku prowadzenie jego interesów nie istnieje.
Widziałem jakie promocyjne oprocentowanie lokat dawasł getin i noble ale tak jakos nie miałem odwagi powierzyć im pieniędzy.
Może to BKO Grobelnego nie jest ale coś co wyrosło z tej kultury.
Jedyna taktyka to korzystać z 3-4 banków i wybieranie tego co pasuje i natychmiast rezygnować z pozostałych niechcianych produktów.
PolubieniePolubienie
Obawiam się, że pismo odnośnie zachowania lokat internetowych w oddziale banku nie przejdzie. W umowie mam bowiem zapisane, że likwidacja rachunku wiąże się automatycznie z likwidacją lokat – a umowa to umowa niestety…
PolubieniePolubienie
podane dalej 😉
PolubieniePolubienie
Janusz,
Nie sprawdzaj umowy tylko idź do oddziału i rób zgodnie z tym pismem. To jest ich wewnętrzny dokument i ja lokat nie zerwałem zgodnie z nim. Mam to podpisane przez pracownika banku.
I zrób to szybko.
PolubieniePolubienie
Stefcio
i jak getin ci zapłacił ?
kiedyś za donosy to się płaciło, dzisiaj pewnie też,
getin gra w bambookoo , potwierdzam
również dostałem od nich życzenia,
interfejs mają toporny i w ogole nieprzejrzyscie jesli idzie o odsetki,
wole eurobank, tam codziennie widzisz odsetki
PolubieniePolubienie
Lem …
Jakby co to pisz … jak sprawa stoi ..
GETIN to nie święta krowa.
Ja tu mogę wylistować dyrektorów i pseudo managerów, którzy to oferują prace w tym boskim banku. A jednocześnie nakłaniają do dojenia klientów, oszukiwania, wprowadzania w błąd, wykorzystywania słabości, uczą osłabiania, przekazują poufne informacje i takimi motywują mało zorientowanych pracowników.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Znies%C5%82awienie
„Nie ma przestępstwa, jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy (art. 213. § 1. k.k.) oraz nie popełnia przestępstwa zniesławienia, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut, który służy obronie społecznie uzasadnionego interesu lub dotyczy postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną.”
@ Wojciech Sury
„Tekst oraz użyte w nim słowa w sposób nie budzący wątpliwości narażają Getin Noble Bank SA na utratę zaufania niezbędnego dla rodzaju działalności, którą prowadzi. ”
Szanowny Panie
Getin nie ma żadnego zaufania pod tym względem tak samo jak inne banki. Istnienie banku i jego klienci to tylko efekt być może chwilowo wyższej konkurencyjności lub fałszywie odczytanych przekonań z oferty jaką dysponuję lub sugeruję, gdzie później są takie efekty jak w wpisie autora.
„Jesteśmy zmuszeni także stwierdzić, iż ordynarny sposób w jaki zwraca się Pan w swoim wpisie w kontekście otrzymanego od jednego z Pracowników Banku listu jest wysoce naganny i budzi nasz zdecydowany sprzeciw. ”
My jako niewolnicy tego systemu też uznajemy, że wasze praktyki są wysoce naganne i budzą nasz sprzeciw.
Oczywiście niczym prorok pokazał nam Pan ustawy i mądre teksty, które wylobbowane zostały przez waszą branże dumnie ssająć profity z tego stanu rzeczy i chroniąc wasz interes.
Tępić korporacyjne struktury i ich czcicieli jeśli się nadto wystawiają. :>
PolubieniePolubienie
reptile i Wszyscy
Przygotowuje dokumenty z opisem całej sytuacji celem przesłania do KNFu i UOKiKu.
Pójdzie też press release do prasy i mediów elektronicznych.
Te same dokumenty zamierzam rozesłać do działów Corporate PR głównych konkurentów Getinu.
Na to trzecie liczę najbardziej szczerze mówiąc. Ci ludzie nie przepuszczą okazji aby dosrać przeciwnikowi. Zjedzą ich na śniadanie mam nadzieję.
Na razie udało mi się wykaraskać z tego „wałka” ale kosztowało mnie to ponowne stanie 3 godz w POKu / kolejka jak po karpie za komuny/. Okazało się bowiem, że nie mogę zamknąć RORu mojej matki mając pełne pełnomocnictwa do jej konta. I tego, że chcieli przegonić 80-letnią, schorowaną kobietę w mrozy do POKu skurwielom nie odpuszczę.
WAŻNE:
Obsługiwała mnie inna osoba i, tak samo jak za pierwszym razem, początkowo poinformowała mnie, że muszę zlikwidować lokaty zakładane przez likwidowane konto. Dopiero po wyraźnym moim sprzeciwie i powołaniu się na wewnętrzną formatkę wypowiedzenia umowy, gdzie jest możliwość zostawienia lokaty na warunkach obsługiwanej poprzez Oddział udało się to zrobić.
Wnioskuję z tego, że pracownicy maja instrukcję, żeby najpierw próbować odwieść klienta od likwidacji RORu strasząc utratą odsetków z lokat, a dopiero gdy ten się awanturuje dać mu możliwość jej pozostawienia po likwidacji konta.
Upierajcie się wiec na swoim. Formatkę mogę przesłać zainteresowanym na maila.
PolubieniePolubienie
Proponuje nazywać pracowników banku GetinoZaurami na wzór tej strony http://mstop.pl/mbank_multibank/bankozaur/
W ogóle to trzeba założyć jakąś koalicję AntyBankoZaurową -w skrócie ABZ :>
Do stałej korespondencji z KNFem..
Może trzeba więc napisać też do UOKiKu na KNF jako skargę, bo wygląda, że instytucja ta reprezentuje tylko interesy światka fin.. a obywateli ma w pici .. co tyczy się wszelakich spraw a nie tylko tej z bankami.
PolubieniePolubienie
Ludzie, nie szkoda wam czasu i energii na wypisywanie tego wszystkiego? Skoro macie tego czasu i energii tak dużo to może lepiej wykorzystać je na zaangażowanie się w jakieś akcje charytatywne? Przynajmniej pomożecie potrzebującym zamiast użalać się nad sobą i obrażać innych ludzi.
PolubieniePolubienie
@ Wojciech Sury
A propos „dobrego imienia”. Dobre imię najpierw trzeba mieć. Ja z tego banku własnie sie wyprowadziłem i pogratulowałem im pomysłu, gdyz tym mnie własnie zdopingowali do takiego ruchu. BTW Fortis, regularnie siadają mu bankomaty. W takiej sytuacji pozostaje bankomat najbliższy. Ta przygoda zaś kosztuje piątaka. Reklamowałem. Szkoda gadać. Wyprowadziłem się z gotówką, karte likwiduję. Poza tym popatrzcie na akcjonariat i free float tych i innych banków, np Getinnoble. Jest drobna resztówka na rynku do dźwigania ceny. Upłynnianie akcji zacznie się gdy cena zostanie wywindowana. Zachęcam do olewania takich emitentów gdy gross papierów trzymane jest na rachunkach emitenta. To jest windownie ceny a potem upychanie leszczom.
PS.
A gdyby kto za wyrażenie swego obrzenia został pozwany przed sąd, jestem gotów stawać jako swiadek, że to nie obraza imienia lecz szczere wyrażenie uczciwej opinii. Ja ją też taka mam.
PolubieniePolubienie
obrzeni = oburzenia
PolubieniePolubienie
@ LeM – że banki tak postępują z klientem to było wiadomo od dawna. Cieszę się że z tym walczysz, trzymam kciuki! A w Getin Banku chciałem otworzyć konto i po tym co tu przeczytałem, na pewno nie otworzę! Pozdrawiam.
PolubieniePolubienie
„podniesmy rentownosc produktu ror rzucajac mydlo klientom zgromadzonym pod prysznicem”
podobne haslo musialo pasc na ktoryms z zebran 😉
PolubieniePolubienie
A ja byłem dziś mile zaskoczony po wizycie w oddziale Getinu. Poszedłem zamknąć konta internetowe w pakiecie GETIN24 i pytam co w związku z tym z lokatami założonymi również przez internet. Pani bez niczego poinformowała mnie o możliwości zachowania lokat z dostępem w oddziale zamiast w internecie. Nie musiałem więc robić „dymu” :))) Pozdrowienia dla normalnych w tym banku!
P.S. Założyłem sobie konto tutaj:
http://getinonline.pl/
PolubieniePolubienie
sury w.
Kryształy to sobie możesz wciskać ….!
Napisz lepiej ile macie pozwów odnośnie traktowania klientów !
Nie sądzi was przypadkiem jedna z wielu kancelarii o ,,typowe potraktowanie klienta…?”
Dane są niepubliczne ,ale mogę napisać iż bank jak ,,…” zaproponował klientowi w ramach przeprosin ( sory bo mnie skręca … ) 10 tyś zł żenady ! Gdzie owy Pan przez bank stracił dobre imię , i co najmniej 400.000 zł
Przepraszamy też od was nie usłyszał do tej pory !!!!!!!!!!!!
Że jesteście w wigu20 ——— parodia !
PolubieniePolubienie
e_djur
……….
PS.
A gdyby kto za wyrażenie swego obrzenia został pozwany przed sąd, jestem gotów stawać jako swiadek, że to nie obraza imienia lecz szczere wyrażenie uczciwej opinii. Ja ją też taka mam.
Jestem z Wami !
PolubieniePolubienie
Get in – Get out ;]
http://samcik.blox.pl/2010/12/W-Getinie-strasza-klientow-jak-zlikwidujecie-ROR.html
PolubieniePolubienie